közröhej

Beszélgessünk a hüvelygombáról?

Friss topikok

HTML

Csúcstelefon

2007.10.21. 23:48 | sarkisarkany | Szólj hozzá!

Elged van a modern sokat tudó telefonokból, amin nem tudod, hogy melyik funkció hol is van? Vagy csak azt tartod, hogy minek a telefonban kamera, mp3 lejátszó, meg mosógép?
Akkor ez a kütyü neked való!

Pár dolog a telefonnal kapcsolatban. Monokróm kijelző, vibra funkció, ébresztés, hívás, SMS küldés és fogadás. Ezeket a nagyszerű funkciókat tudja.

Kereszturi Sándor a Telefonguru cikkírója egy eléggé benyalós, csöpögős, szar cikket írt erről a telefonról.

Először is: kinek jutott az eszébe fekete-fehér kijelzőt rakni egy Li-Ion akkumolátoros telefonba? 2007-ben?
Nekem egy Nokia 3210-es volt az első telefonom, és szerintem egy ugyanolyan kijelző nem került volna többe bele.

Másodszor: ez volt az első telefon, aminél fél órán keresztül gondolkodtam, hogy hol van a menü?
Mert az nincs. Se telefonkönyv. Nem sikerült nekem legalábbis önerőből megtalálni ezeket a funkciókat.
Később a fogadott SMS-eket igen, de írni ezek után se tudtam. A telefonkönyvbe sikerült bejegyzést bevinnem, de előkeresni azt se tudtam. Igazából már annak is örültem, hogy háromnegyed óra után sikerült megtalálnom a menüt, az SMS fiókot, azok elolvasásának titkát, és törlésének rejtélyét.

Összegezve: 4000Ft-ért igazi Vodafone minőség.
"Szégyelled a telefonod?" Ezt rühellni fogod, nem szégyellni.

Címkék: kütyü szánalom közröhej

A bejegyzés trackback címe:

https://kozrohej.blog.hu/api/trackback/id/tr66203338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása