közröhej

Beszélgessünk a hüvelygombáról?

Friss topikok

HTML

Kalózkodjunk

2008.02.11. 03:38 | sarkisarkany | Szólj hozzá!

Ami az Interneten nincs, az nem is létezik. Tartja a mondás.
Mégis, égen, földön kerestem egy CD-t, mely Magyarországon már nem kapható, és az Amazonon, E-Bayen és hasonlókon is csak szökőévente egyszer lelhető fel.
Kértem én a forgalmazótól, Virgin Megastore-tól, máshonnan.
Se Torrenten, se Rapidshare-en, se Megaupload-on nem volt.
Egész egyszerűen eltűnt.
Egy oldalon Amerikai emberknek ajánlottam virtuális pénzt, hogy küldjék át MSN-en, de azt a választ kaptam, hogy "Anyuci nem engedi", meg "nem tudom hogy kell CD-t gépre menteni" és hasonlók.
Tudtam eddig is, hogy az Amcsik hülyék.

De végre itt a link mindazoknak, akik pont erre vágytak.


Reflections of Nature - Songbird Serenade
Rapidshare Download (96Mb)
No Password

http://rapidshare.com/files/90812745/Songbird_Serenade.zip.html

Címkék: kütyü szánalom

A bejegyzés trackback címe:

https://kozrohej.blog.hu/api/trackback/id/tr8334438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása